No internet!

Hej hej!

Mitt internet på min dator har inte funkat, sitter vid pappas nu. Får se hur mycket jag hinner och kan blogga den här veckan.
Red Ruben idag och han var Såååå fin verkligen. Red igenom programmet och red utan graman. Det gick så bra verkligen. Han var helt avslappnad och kollade bara att allt funka. Det går typ inte att rida när det är så jäkla mycket mygg ute!
Ska träna i morgon för Anna eftersom det är tävling på lördag!
Mamma red lektion för mig på Kakan och det gick toppen bra. Hon börjar få mer och mer förtroende för henne! det är kul.

Imorgon ska jag nog åka till Guro och handla gummisnoddar och kraft. Samt hämta priser :P

Vi hörs kanske i morgon. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback