Shopping!

Hej allihop!

Idag tog jag lite sovmorgon! Skönt. Hade inget utsläpp eller något sånt. Vaknade vid halv tio och då åkte jag till stallet och mockade. Fixade även påsar och vatten. Sen åkte jag med pappa till Guro. Det var ju Kungskalaset i kungsängen så det var massa rea. Jag shoppade två Amicell schabrack, en sadelgjord, flugtäcke till Kakan och så shoppade pappa ett par ridbyxor. Vi var även och hämtade masmedlet till Kakan.
Jag red Ruben lite lätt på dressyrbanan och han var såååå fin verkligen! Red igenom LB:2.
Kakan fick massage idag och det tyckte hon var skönt.
Imorgon ska vi grilla med stallet:)

Jag fick ett litet roligt samtal av en inte så nykter Sophia nu på kvällen ;P Haha.

 Pappa i sina snygga ridbyxor och mina gammla shaps!

Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback