Sovmorgon.

Hej hej!

Idag vart det lite sovmorgon. Jag vaknade vid tio.
Efter att jag fixade mig så skjusta pappa mig till stallet.
Jag mockade och så till båda hästarna. Sen red jag på Ruben på dressyrbanan. Jag jobbade mycket övegångar som vanligt. Han har fått för sig att man ska gå hem så fort man är uppe på dressyrbanan som vi travde mycket bara på en volt. Jag joggade bara lite lugnt. Han var duktig. Sen red pappa lite. Vi red ut i skogen. Jag red på Kakan. Vi red i polohagen. Och sen en sväng i skogen. Jag galoppera lite på kakan och pappa trava lite. Sen runt polobanan fick Ruben för sig att han skulle galoppera, tur att han lyssnar på min röst.

Det är det som hände i stallet idag.

Ha det bra.

Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback