Stadsvandring

Halloj!

Rätt så rolig dag i det stora hela faktiskt. Vi var på stadsvandring med klassen alltså ingen skola. Vi började vid södermamlstorg och sluta i vitabergsparken. Vi gick runt och gjorde massa frågor sen när vi var klara med dem käkade vi lunch och köpte glass. Sen forsatte vi ner mot Götgatan och tillbaka på södermalmstorg. Vi skämde ut oss lite när vi skulle sjunga och sen när vi promenarade lite fick jag syn på Cimon från Paradise Hotel ;) Det var en najs dag med bra väder. Har världens snyggaste bränna av linnet jag hade på mig. NOT!
I morgon har jag en lektion på eftermiddagen vi börjar 12.25 eller då ska vi samlas och be ge oss till Jakan kyrkan. Bilder från dagen kommer upp på facebook och någon här kanske.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback