Tisdags träning!

I tisdags tränade jag för Anna på Ruben eftersom jag ska tävla på lördag. Han var verkligen super fin. Vi jobbade mycket lösgörande i början eftersom jag red på träns. Serpentiner, volter få koll på ytter bogen. Sen övergångar mellen ökadgalopp och arbetsgalopp. Sen red jag igenom programmet och det gick bra förutom att jag var super okoncentrerad. Jag vart så trött verkligen. Jobbig dag osv. Sen efter övade vi massa halter eftersom jag gjorde massa missar i halterna. Jag fattar inte varför jag börjat ta för mykcket i iner tygen. Har aldrig gjort det förut! Jag blir så jävla arg på mig själv också när jag gör fel eftersom jag vet vad jag ska göra.
Men sen vart han jätte fin och avslappnad.

Lördag är det lejondal har startnummer 37.

Söndag 6/6 Upplands-bro Startnummer 4.

Har även anmält mig till Håbo 18/6.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback