ZZZzzzz

Hola!

Shit var varmt det varit idag.. Nej nu ska man inte klaga. Imorse var det en fågel på besök inne i vårat hus. Sen flög den ut efter ett tag.

Idag fick jag rida Kakan lite för mamma var super trött. Det stod lite hinder framme och vi hoppade lite. Även om man är dressyrhäst måste man få hitta på något annat. Hon var duktig. Tror inte hon hoppat på länge. Vart trött ganska fort.

Ruben red jag lite på dressyrbanan, ska träna i morgon. Sen ska Anna rida på onsdag då det blir nya filmer.
Det ska bli kul att träna i morgon. Får se om jag får godkänt under tiden hon varit borta. Jag red och Maja tömkörde Messina. Varje gång Messina sprang lite bakom honom trodde han att han skulle busa.

Ibland undra man om folk kan tänka normalt. Hur ofta kan man släppa ut en häst med dubbla täcken när det är hur fint som helst ute. Suck det står till och med på han täckestavla att han ska vara utan täcke när det är varmt.

Imorgon är det stadsvandring med klassen som gäller. GodNatt världen.

Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback