Äntligen!

Usch, varit alldeles för trött för att blogga i veckan. Men nu ska jag försöka sova lite i helgen!
Äntligen helg, ja. Den här veckan har varit grymt konstig. Nästan inga lektioner alls känns det som. Skumt.
Träningarna har gått grymt bra och lilla Goz gör framsteg för varje dag. Hon är så duktig!!

Idag red vi för Anna och vi jobbade mkt lösgörande och lite uppridningar på medellinjen. Hon är mkt fint just nu och jag hoppas verkligen att allt går på framåt nu. Det är sååå himla roligt verkligen. Träna träna träna!!

Jag bad ju om era åsikter vad ni vill att jag ska skriva om. Mer bilder, fine det kan jag bjuda på. Men vad vill ni läsa om?? Det är jätte svårt verkligen. Jag har lite idé torka just nu.!! Snälla kom med förslag! Jag vet att ni läser!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback