Fars dag!

Hej hej!

Idag är det farsdag! Världens bästa pappa den har jag<3
Han fick av mig underställskalsonger och vantar :) Och han vart mycket glad.

Jag sov till halv elva i morse. Jag ville gå på clinicen som var på lejondal men eftersom ingen kunde skjutsa mig så kunde jag inte gå ;/ Aja.
Vid lunch åkte vi till stockholms ridsport och köpte nya ridbyxor!
Det vart ett par Pikuer Cindy!
Och ett par Cavallo med fodring i. Inga Martha den här gången det får bli nästa!

Sedan till stallet mockade och hade lektioner. Efter det fixade jag mat och sen var det dax för stallmöte. Mamma är den nya stallchefen eftersom Maja ska flytta. Jag är schemaansvarig och ska prata med bonden! Jag red Kakan efter det hon var riktigt fin idag! Fina lill tanten! Hon känns så fräsch nu.

I morgon är det skola igen, usch usch:/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback