Full Rulle!

Hej hopp i galopp!

Okej nu är det verkligen full fart i mitt liv. Och vissa dagar hinner jag verkligen inte blogga. Jag har pluggat varje dag den här veckan. Inlämningsuppgiften i So som jag gör tillsammans med Mange ska vara klar i morgon och så har jag Eng och matteprov nästa vecka, svenska rapport ska vara klar och massa massa saker. I helgen är det Globen och det ska bli sjukt skoj verkligen :D

Idag var jag på gymnasiemässa också och igår hade jag möte med min SYO och jag kommer gå ekonomi jurdik.
Det står mellan skolarna:
Bromma
Solna
Klara södra.
Jag kollade även på Jensen och kunskap i globen men jag kände att det inte riktigt var något för mig.
Jag ska på studiebesök iaf på dom här tre skolorna så får vi se vad som händer och sker.
I morgon ska Gozan vaccineras och Charlie, det är min hund.

Usch jag kommer behöva plugga i helgen också. Men nu är jag verkligen taggad över att börja Gymnasiet!!
Jag är nöjd över min spanskabokrecencion också som jag trodde jag skulle få G på  ;)

Kram Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback