Härlig dag!

Halloj!

Idag vart det en dag i stallet, igen. Men det är ju som sagt mitt liv.
Hade morgonfodring, pappa hjälpte mig det gick sjukt fort. Skönt. Mockade och gjorde foder.
Sedan kom Michelle som skulle rida ut tillsammans med mig på lilla Kakan. Det var första gången bästa kompisarna gick tillsammans och dom är ju bara för gulliga!!
Vi red ca en timme och galopperade massor. Gozan har fått en jäkla galopp sedan vi börjat galoppera ordentligt ute. Dom är ju verkligen pigga och glada!
Efter uteritten fixad vi hästarna. Dom fick äta inne, dom ville inte gå ut i snön;)
Jag fodrade lunch och fyllde vatten i hagen. Sen började jag fixa med ett longerinsträns. Och sedan kom Linnea och vi satt och prata i foderkammarna hur länge som helst typ;) Fast det var nice.

Vad sägs om en frågestund?? Vi kör på det va?? Ni får fråga om vad som helst!

I morgon är det träning på Lejondal. Sedan ska jag åka och hälsa på en viss kille..

Kram Jenny

 Michelle och Kakan ute på åkern!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback