Helg, äntligen!

Hej hej!

Idag var det ju skola som vanligt. Jag är alltid jätte trött på morgonen och sen blir jag super flum lite senare framåt dagen. Usch det blir resultatet att man är sjukt trött när man kommer hem och på kvällen.
Jag och Mange blev klara med våran So och det blev super bra. Kul att min svenska lärare typ har tappat bort min bokrecention också, får skicka den till henne igen annars. Annars har det faktiskt varit en rätt rolig dag i övrigt.

I morse tog jag och pappa ut hästusarna och sedan hem och sen till skolan.
Gozan fick vaccination och botolism idag så hon longerades bara och Kakan fick också göra det. Charlie fick också spruta. I morgon har Nina hästarna eftersom vi är på Globen då och även på Söndag men då mockar vi på morgonen och pappa tar in och går på promenad med bästa pållarna.

Idag kommer även första delen av min utrsutningen;) Så missa inte det!!
Självklart kommer det bli en del shopping på globen. Måste ha ett tjockarutetäcke även om det dom har är tjockt ;)

Kram Jenny
Trevlig Helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback