Helg, äntligen!

Tjolla hopp tjolla hej!!

Full rulle här. Slutade skolan 14.40 och iväg till stallet plocka inte hästusarna och sen skulle jag ride lektion kvart i fyra. På med grejer och sedan till stora ridhuset.
Jag red fram lite och hon var super spänd i början slog i ridhuset och allt möjligt. Så vi började galoppera och då släppte det hyfsta hon vi bara galoppera på.
Sen började vi öka och minska volten i galopp och trav bara för att få henne lydig.
Galoppen var helt underbar idag! Jämn i båda varven.
Sedan fick jag start signal och skulle helt plötsligt rida program, jag ba shit. Jag kan ju programmet utan till som flytande vatten. Efter att ridit programet tre gånger och typ allt gick åt skogen så tog vi bort gramanen för den var bara i vägen. Då gick det faktsikt bra. Jag fick en bra känsla och hon skötte sig, duktig pålle.
Jag är sååå himla glad över henne. På söndag ska hon dessutom ut och åka trailer.

Hur har eran vecka varit?

Kram Jenny
Trevlig helg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback