I´m back oh yes I´m back!!:D

Halloj!

Idag var det den bästa träningen hittills på mitt hjärta<3 Så himla roligt verkligen! Hon vart så avslappnad och fin. Vi red mycket lösgörande i början och sedan satte vi verkligen lite press på henne i galoppen jag fick ju jobba så in i norden. Men jäklar vad roligt det är!!
Ska träna på fredag också. Det är så roligt verkligen.

Dagen började med att jag fodrade lillstallet åt Pia sen upp till bullerbyn, släppte ut Gozan. Vi slängde på träns och longeringslina på Kakan, igår var hon nämligen halt. Vi sprang rakt fram ingenting där sen longerade jag henne i ridhuset och inte halt där heller. Ingen feber bara svullen i bakbenet. Jag satte på kyllera bak så fick hon gå med det i hagen och nu har hon bandage med acol(savning) och bomull. Får se om det blir bättre annars är det bara att åka in och kolla vad det är.

Hjälpt mamma att städa här hemma idag också och sedan åkte vi och tog in pållarna, våra grejer som vi beställt på guro hade kommit så pappa hämtade upp míg innan jag skulle träna så hämtade vi det och snackade med Pamela och Anki:) Trevligt trevligt.

Vi hade beställt, shyfeeder B-vitamin, Hoofbuilder och magnesium. Jag lånade även hem ett tre delat bett som jag tänkte testa rida på i morgon. Spännande spännande.

Nu ska jag duscha och sedan sova.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback