Markarbete för Stina

Halloj!

Allt bra med er??
Jag mår toppen, väldigt trött bara!

Idag har jag varit i skolan. Vi fick tillbaka provresultaten på Non och jag är helt nöjd. Annars var det som vanligt i skolan.

Markarbete stod på schemat idag och hon var SÅ duktig idag. Lugn från början och hon tyckte bara att bommarna var lite läskiga i början. Men det var mycket bättre idag. travbommarna var toppen bra idag. Lika så galoppbommarna. Dock tycker hon att det blir lite jobbigar i höger och då blir hon lite stark där. Men så avslappnad och fin. Det var så roligt verkligen.
Stina ska att hon snart var klar för hennes hoppning, jag vet inte riktigt om jag håller med eller så är det bara för att jag inte vill hoppa själv..



Bye Bye


Kommentarer
Postat av: nea

haha alltid våran fina stallgång, haha! ;D

2010-11-18 @ 21:34:31
URL: http://neakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback