Martha Ridewear

Hmm, igår var det kväll hos Jenny och dom visade nya Martha Ridewear!! Ååå vad snygga kläderna är. Ridbyxorna ser ju verkligen inte ut som ridbyxor.
Vart sugen på ett par som ser ut chinos. Vart ju lite avundsjuk på Malins snygga som hon shoppade;)
Och just idag fick mina päron syn på att jag har hål i båda mina cavallo ridbyxor, okej dom är rätt slitna. Men SÅÅ sköna. Pappa skulle laga dom iaf men han tyckte att det inte skulle bli snyggt så dom beslutade åt mig att dom skulle kastas. Jag var dock inte helt med på dom noterna! Men då lockade dom mig med att vi ska åka till stockholms ridsport i morgon och köpa nya ridbyxor, två par :D Nice. Fast jag fick ju en liten baktanke med dom där Martha Ridewear ;)


Large image of Philippa Chinos Dark Grey  Dom är ju bara för snygga;)

Kommentarer
Postat av: Stili

Klart du ska ha Martha! Ja hoppas verkligen att kvaliteten är i paritet med priset. I så fall blir det snart ett par av chinos modellen också. Så snygga!

2010-11-14 @ 14:06:26
URL: http://stilis.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygga!

2010-11-14 @ 21:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback