Min fina häst<3

Hej hej!

Bloggade aldrig igår, det vart så sent. Jag var på massage och det var väldigt skönt^^

Pållarna fick longeras och det var tur för jag tänkte göra det idag men idag var det verkligen propp fullt i ridhuset jag red lite på min finaste och hon var sååå duktig!! Mitt lilla hjärta. Mamsen red på Kakan som var piggelin. Men mamma skötte sig.
Vi hade även möte med dressyren och det gick bra.

Just nu känns det lite som att jag har väldigt många bollar i luften. Usch det känns alltid såhär innan jul.
jag försöker liksom vara överallt och det känns stressande. Mina dagar ser liksom ut såhär:
Går upp, fixar mig.
Äter frukost.
Skolan plugg plugg.
Stallet
Plugg
Äta
Fixa mig
Sova.
Så ser mina dagar ut på vardagar varje dag ungäfer. Men ändå trivs jag så himla bra med det och ingen dag är den andra lik. Jag träffar underbara människor och bara allt känns bra med min lilla galna pålle.
Men just nu känns det stressigt usch vad jag klagar.
Men en sak jag älskar min underbara häst och jag är en riktig hästnörd;)

Kram


Kommentarer
Postat av: Stili

Typiskt hästtjejer att ha tusen bollar luften! Men kul är det... :-)

2010-11-19 @ 11:33:21
URL: http://stilis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback