Morgonfodring!

Hej hej!

Full rulle idag också. Uppe tidigt och ut med alla hästar i hagen. Mocka och göra höpåsar och allt sådant där.
Sedan så skulle jag släppa Goz i skritten innan jag skulle ut och Rida med Julia. Då funkar den inte så ingen skrittmaskin för henne idag. Vi red ut på en trevlig ridtur och galopperade massor. Det var så mysigt verkligen!!
Hon var verkligen piggelin idag:D Fixade klart med henne och sedan red jag Kakan som också var super duper pigg. Hon fick galoppera runt lite i ridhuset först och sedan försökte jag lösgöra henne ordentligt. Hon var duktig.
Båda fick äta lunch inne idag. Kakan hade rullat sig som bara den idag, till och med så att innetäcket blev lerigt;S

Jag och mamma var även på Guro idag! Jag shoppade en mössa från Pikuer, mycket fin tycker jag. Och farsdagpresent;) Jag lämnade även bettet jag lånat. Det gillade hon verkligen inte alls.

I morgon är det stallmöte 16.00 glöm inte det alla!! Sedan har jag två lektioner också. Trevlig trevligt.

Hur har eran dag varit då????


Kommentarer
Postat av: anna

söööta hästar :D<3

2010-11-14 @ 21:42:50
URL: http://annabianca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback