Seg dag

Hej hej!

Väl nere i stallet så mockade jag åt båda, släppte Gozan i skritten och pappa gick ut med Kakan. Zara red lektion för mig och vi har en liten plan på att jag ska rida henne några gånger, Rose alltså. Rose gillar nog inte mig tror jag. Hon tycker nog att jag är en riktig tant!:P Men det blir bättre och bättre och Zara kämpar på bra.

Efter lektionen tog jag inte Goz och spolade fötter. Kakan och Goz fick Em hö och sedan fixade jag lite mat. Kakan spolade jag fötter på och smörjade hennes lilla ben som var mkt bättre idag. Sedan fick dom krafft och betfor fixade lite och sedan åkte vi hem och åt. Det har känts som en riktig seg dag idag.

I morgon är det skola, usch jag orkar verkligen inte. Jag har inte pluggat någonting under lovet. Jag har kännt att behövde vila lite från det om jag ska orka ända till jullovet. Jag kommer behöva ligga i nu.. Usch fy och blä!
Jag ska iaf rida markarbete för bästa Stina efter skolan:D Nu är jag och Gozan i full gång verkligen känns det som! Och det är sååå roligt verkligen.

Åå jag bara tänker och tänker.. Jag har ingenaning om hur det blir.. Varför kan det inte bara finnas ett facit på allt?

Kram Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback