Sovmorgon!

God morgon eller god förmiddag kanske!

Jag känner mig helt död idag. Konstigt jag har typ sovit hur mycket som helst.
Idag har mamma ledigt så jag har båda hästarna. Båda har vilodag idag så det blir inte så ansträngande direkt. Pappa ska gå på promenad med Kakan och Goz får nog gå i skritten. Kakan är mycket bättre i sitt lilla ben också. Fortfarande svullet med det blir bättre. Vetrinären sa att det kunde ta sin lilla tid.
Snart ska Gozan ha vaccination och botolism spruta. Det är den sista botolismen under grund vaccinationen.

Ska ni till Globen något då??
Jag ska dit på Lördag FM på dressyren och hela söndagen. Det dåliga är att älvsjömässan är samma helg så jag måste dit också-.- Men det är ju super duper viktigt! Usch i morgon är det skola!!

Vi hörs senare.


Kommentarer
Postat av: Liv

globen blir det nog i år:)

som alla andra år, har dock inte bestämt vilken dag o så blir det nog bara en föreställning. Får för mkt myror i benen av att sitta stilla så länge... kanske bara blir en shoppingbiljett?



Lets see:)

2010-11-07 @ 13:55:53
URL: http://underbaraharmonie.blogg.se/
Postat av: lina

herregud jag har verkligen noll koll, e älvsjömässan den helgen, på lördagen också?

Jag ska till globen fredag och söndag :)

2010-11-07 @ 20:56:18
URL: http://claraochlinashast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback