Sovmorgon!

Hej hej!

Idag tog jag sovmorgon, det var skönt. Jag sov till halv tio. Sen kom mamma med ny köpt bröd och grejer och vi åt frukost tillsammans. Hon hade redan varit i stallet och tagit ut Goz, Kakan och Pica.
Även mockat åt Kakan och lite sånt.
Jag fixade mig och så sen åkte vi till stallet.
Båda longerades idag. Jag vill inte att Kakan rids förns svullnaden gått ner. Hon är inte halt eller så men hon är fortfarande svullen men det ser bättre ut.
Kakan longerades först och Goz fick gå i skritten sålänge. Kakan var duktig lite brall men hon har inte gjort så mycket. Goz var också super duktig idag. Det verkade som hon hade träningsvärk eller något. Gick lite segt. Båda fick galoppera mycket. I morgon ska jag och Gozan träna:) det ska bli roligt.

Senare ikväll är det dressyrmöte i polobaren. Igår var det stallmöte och i morgon luciamöte typ. Jo i måndags var det SUS-möte också, en jäkla massa möten:)

Vi hörs senare, I övrigt har ni blivit dåliga på att kommentare igen!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Då kan JAG kommentera ;) Hur stor är Zaragoza? :)

2010-11-06 @ 01:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback