Träning (Igår för Anna!)

Halloj!

Orkade verkligen inte blogga igår. Var inne i stan och gick runt med klassen, helt dyng sur och så frös jag som bara den. Usch.. Vi var först på Karlbergsslott och gjorde militärens hinderbana och sen efter det fick vi ledtrådar vart vi skulle någonstan, första delmålet var slussen, sedan djugrådsbron och sen skansen. Det hade varit sååå mkt roligare om det inte var piss väder. Jaja, sen var det tråkigt att min mentorsgrupp förlorade alla grener.

Träningen gick bra. Jag känner att vi gör framsteg varje träning som går. Sen kommer man alltid få bakslag och svakor men det är sånt man får leva med.
I början red vi lite slalom på långsidorna, för att mjuka upp lite. Sen lite skänkelvikning på kvartslinjen. Vi forsatte sedan med lite förvändgalopp och så lekte vi lite med byten.
Det är så roligt. Nu siktar vi på nästa termins tävlingar och det börjar vi med att rida programridning på fredag!

Nu vill jag ha er läsares åsikt! Vad vill ni läsa om?? Vad vill ni att jag ska skriva om??
Jag vill verkligen veta vad ni vill läsa om!!:D Skriv och kommentara!!


Kommentarer
Postat av: Felicias bloggkalas

Mer om mig! ;) <3

2010-11-10 @ 18:53:00
URL: http://tvillingsyrran.blogg.se/
Postat av: Anonym

lägg upp mer bilder! :D

2010-11-10 @ 20:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback