Träning!

Halloj!

Idag var det dressyrträning och hon var världens tramsmaja. Det märks att hon inte gått i skritten på hela helgen. Den är nämligen trasig. Men vi red bara lösgörande och försökte få henne avslappnad. Mördar hörnet var ju super läskigt och skulle absolut inte gå förbi det. Efter mycket övertalande så gick det. Hon var bara så tramsig och pigg. Men när hon väl slappnar av så blir hon ju såååå fin och verkligen kommer över ryggen..
Kraven höjs varje dag!!
Vi red en övning att man skulle rida in till mitten skänkelvikning om man tex är i vänster varv, så flyttar man först in undan för höger sen en volt ut till höger och sedan vänster ställd och flytta ut till spåret undan för vänster. Som ett timglass. Riktig bra övning fakstiskt. Sedan kan man göra den i galopp men vi gjorde inte det eftersom hon var lite tramsig så vi ville få det bra i traven och jäklar vad jag red. Det är ju bara för roligt. Mitt lilla hjärta<3

I helgen ska jag förhoppningsvis till Lejondal och rida. Kanske följa med Anna på träningen.
Anna är VÄRLDENS bästa tränare att rida för man gör framsteg för varje gång och så är hon som lilla hitler men det är bara bra tycker jag. Vissa gillar det och vissa gillar det inte. Men jag gör framsteg med henne och hon är så bra verkligen!!

Nej nu ska jag kolla lite på hemmafruarna;)

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback