Träningar!

Hej hej!

Förlåt för att jag inte bloggat. Igår var det markarbete och jag var tvungen att plugga spanska. -.-
Men idag ska vi blogga och svara på era frågor som kommit upp i min lilla frågestund. Som ni kanske märkt så är mina frågestunder några dagar och sedan svarar jag på frågor. Och eftersom det här mer är en hästblogg så kommer jag inte svara på för personliga frågor.

Markarbete igår:
Så sjukt fin verkligen. Nu har vi fattat det här med bommar och att dom faktiskt inte biter en i fötterna. Det var mycket bra bomövning idag både på böjdt och rakt spår och galoppen var riktigt bra till slut.
Även om jag var grymt okoncentrerad. Men men. Hon var såååå duktig verkligen och skötte sig super.

Idag träning för bästaste Anna:
Mycket lösgörande eftersom det är det vi jobbar mest på just nu att hon ska bli riktigt loss i båda sidorna. Nu är hon mycket mer jämnsidig och orkar så mycket mer. Galoppen fick jag till riktigt bra idag och dom få galoppsprång som man får som är bra så känns det så bra och man lever på det så länge verkligen. Åå vad bra det kommer bli bra det här<3

I helgen kommer det bli full rulle. På fredag ska Goz vaccineras och hunden och så ska jag även ta en av tjejernas i stallets häst. Vet ska även kolla på Kakan.
På lördag är det först globen och sedan gymnasiemässa.
På söndag är det globen hela dagen och nästa vecka kommer det vara massa i skolan..
Jag går verkligen på högvarv för att få ihop allt nu. Men men jag får sova i nästa liv :D

Kram Kram



- I övrigt har jag ganska mycket tvätt också;) Inte för att det är jag som tvättar här hemma men jag kan ju erkänna att det blir en del ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback