Wiiiiie:D

Halloj!!!

Idag var det en såååå rolig och bra träning, även fast hon satte fast lite i höger i början. Men det lossade mer och mer. Vi började först på serpentiner, i skritt och sedan i trav och det vart hon riktigt avslappnad. Sedan forsatte vi med öppnor på långsidorna och så tracklade vi lite på det och sedan efter halva lång sidan gick vi över i sluta sååå duktig verkligen. Sedan vart det öppna på långsidorna och sluta på diagonalen, duktig där också. Sen skulle vi göra slutor i galopp det vart lite jobbig jag skulle rida som i en båge in till X och sedan ut igen och det gick efter många om och men. Det tog ett tag innan jag fattade hur jag skulle rida ;) Haha!! Sedan gjorde vi faktiskt byten. Det var mycket roliga saker på kort tid. Åå vad jag lägntar till nästa träning. Hihi.

Nej nu ska jag duscha det här blev en lång dag det här också.

Kram Jenny


Kommentarer
Postat av: Felicias bloggkalas

wiiiiiiiiiiie!

2010-11-06 @ 09:36:55
URL: http://tvillingsyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback