- Huvudvärk!

Mm, huvudvärk och det hjälpte inte med tablett.
Idag hade vi förberedande utvecklingssamtal inför nästa vecka. Under tiden man inte hade samtal fick man sitta och plugga. Det var väldigt rörigt ett tag och det var typ då jag fick huvudvärk. Okej jag kanske inte var så koncentrerad själv men jag fick pluggat till NO provet i alla fall. Jag behöver inte vara så orolig över mitt utvecklingssamtal iaf. Min mentor är bra och allt sådant :)

Allt kändes så himmla bra för en stund, men nu känns det som att allt bara springer emot mig!! Inte okej asså! Men det blir nog bra det också. Just nu vill jag bara ha lov så att jag kan få sova lite.

Bloggar mera sen. Ha en forsatt trevlig eftermiddag!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback