- No är sååå roligt -.-

Hej hej!!

Idag var det nice dag i skolan. Först hade vi "speed-meating" vi gick runt till olika människor som hade olika yrken, det var faktiskt rätt intressant! Klockan elva hade vi IUP-tid i en halv timme. Jag pluggade till No-provet lite. Efter lunch hade vi dansträning det var rätt okej, vi fick lära oss bugg, foxtrot och vals. Det var vittra skolan som var där också. Vi var i våran idrottssal. Jag hade även utvecklingssamtal idag så jag missade lite av dansen. Det gick väldigt bra på samtalet och allt känns verkligen bra den här terminen jag kommer ligg i som bara den!!

Jag har varit väldigt trött idag även fast jag typ sovit hur mkt som helst känns det som.. Tror det vart 9½ timme.
Nästa vecka hoppas jag på att börja träna igen. Längtar hur mycket som helst och då kommer jag ha ännu mer om att skriva om här i bloggen, som bloggen igentligen ska handla om!!

I morgon ska jag rida på Gozan för första gången på två veckor!! Åå vad jag kommer vara glad efter. Asså jag känner ju att det inte är helt bra ännu. Men det blir bättre och bättre. Och om jag bara tar det lugnt så tror jag att det kommer gå toppen! Ska vara med på idrotten också på torsdag. Ali sa att jag skulle ta det lugnt. Jag har ont när jag springer. Just nu är jag jääääätte noga med att stretcha efter.

Nej nu ska jag duscha!! Håll tummarna för i morgon har jag No-prov!!

 I morgon äntligen<3

Kommentarer
Postat av: ebba

Jag tror det gick bra för dig på provet! :) <3

2010-10-27 @ 20:53:48
URL: http://ebbalovisafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback