- Shopping!

Yey, idag var jag och shoppade lite med mina föräldrar! Vi hade halvstudiedag idag så först åkte jag med pappa till guro och där hade inte grejerna kommit som vi skulle hämta.
Efter det åkte vi ner till stallet och där hämtade vi upp mamma och åkte hem. Vi hälsade självklart på prinsessorna också! Sedan åkte vi tiöö Petlife och Hästbutiken.
Sen var vi i brommas nya galleria. Där vart det lite shopping. Hade varit roligare om jag kunde gått normalt. Mamma och jag ska åka dit någon annan dag sedan.
I bromma vart det:
-En Jacka från H&M
-Byxor från H&M
-Kofta från H&M
 Sedan gick vi runt och kolla. Det vart lite små saker över det där också.
Sen åkte vi vidare till Jakan för pappa skulle på föräldrarmöte och mamma skulle testa ut nya glasögon fast det var typ två par.
Jag köpte även i Jakan.
- Ett par stövlar från Dinsko. Mycket fina tycker jag.
- Ett par Jeans från Gina.
Jag lägger upp bilder senare. Det tråkiga är att jag inte kommer kunna använda byxorna förns jag inte har ont längre :/ Det gjorde lite ont när jag skulle knäppa dom.

Kram Jenny

Kommentarer
Postat av: nea

haha hur gick det att prova kläderna? ;p nä usch tycker synd om dig! :/

2010-10-19 @ 21:14:52
URL: http://neakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback