- Skola!!

Slutade efter lunch idag! Nice eftersom det är utvecklingssamtal både idag och i morgon. Men i morgon har vi dansträning inför på torsdag. Då är det dans i Viksjöidrottshall. Det ska ju bli spännande hur fint jag kommer dansa i morgon. Det är liksom inte riktigt min grej att dansa ;) Även fast jag gärna skulle vilja det!
Det kommer nog bli roligt!

Idag kollade vi på film på matten(?) Jag vet det låter lite weard! Men sant. Först kollade vi på Robinson(?) jag vet ännu mer weard. Men det vara bara tillfälligt. Min lärare är ju bara för skön!!
Sen kollade vi på en mattefilm. Den var faktsikt intressant, även fast matte inte är mitt favvo ämne. Man han förklarade mycket bra och det gjorde att man förstod. I morgon har jag utvecklingssamtal klockan 13.00. Det är pappa som ska gå. Vi har ju dansträning så jag slutar typ halv fyra^^ Kul kul...
Nej nu ska jag slita mig härifrån. Kram kram

Jag kom på att jag inte har lagt upp den här bilden. Tycker den är rätt fin faktiskt^^ Det är gården som tagit den och den sitter upp där. Från vänster Felicia, Jag, Henke och Mange :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback