- Skön dag!

Hallu!

Tankarna bara snurrar runt i huvudet just nu. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Eller det kanske är så här det ska vara? Dels allt det här med gymnasiet, en annan sak och att jag inte får rida. Det gör mig så himmla deprimerad..  Jag tror jag dör,, nej då men det är väldigt tråkigt! Det är typ tusen saker till som jag går runt och tänker på också.. Men jag överlever nog. :)

Idag var vi på första gymnasiemässan med skolan. Det var i Jakans sporthall det var ganska tråkigt. Men man fick en mer inblick i dom olika programen och allt sånt.
Jag har ju alltid varit fast vid att jag vill gå Strömsholm eller Flyinge. Men nu har jag kanske ändrat mig helt.
Jag vill bli advokat tror jag. Då kommer jag behöva gå sam ekonomi eller ekonomi jurudik. Tror jag iaf. Men vem vet jag kanske ändrar mig igen ;)

Det kommer nog bli bra. Min lilla skada har blivit mkt bättre så jag ska nog försöka pallra mig till skolan utan kryckor i morgon. Om jag inte har jätte ont förstås :)

Vi hörs. Kram

Kommentarer
Postat av: fanny

ett tips om du vill gå sam-ekonomi men ändå rida på skoltid är atletica gymnasiet :)

2010-10-20 @ 21:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback