- Wiiii!

Hej hej!

Asså det känns som att det varit en rätt skön vecka i skolan, en dag kvar och sen helg allt går så himmla fort just nu. Det är inte alls långt kvar i grundskolan. Det känns rätt konstigt faktsikt. Även om man kan vara rätt trött på sin klass i mellan åt så kommer jag sakna 9M sjukt mycket tror jag. Men ändå skönt att får träffa nya människor och börja på nytt liksom. Men det kommer känns konstigt att lämna tallbohov som jag snart gått på i 6 år. Musiken kommer jag nog sakna mycket faktiskt även om det inte har varit det lättaste. Aja orkar inte tänka mer på det.
Just nu sitter jag och kollar på lite gymnasium faktiskt. Jensen norra värkar faktiskt rätt bra och Klara södra. Fick ett tips om atletica gymnasie och det verkar helt ok det också.
Jag har idag bokat samtal med min SYO, det blir efter höstlovet.
Jag fick reda på idag att vi har NO-prov på onsdag, gahh! Måste plugga plugga! Det kommer nog gå bra:)

Jag har även varit och pussat på min pålle och Kakan :) Kakan är nyrakad idag och jag klippte hennes man lite medans mamma mockade åt henne! Gozan hade varit duktig med Nina idag också. Hoppas verkligen att jag kan rida lite nästa vecka. Jag har sådan jäkla abstinens, men ändå vill jag vänta lite så att det inte blir värre. Nu känna det liksom som en streckning fast lite värre. Man får liksom en känsla av att jag inte får med mig benet liksom:p

Nu ska jag åka och kolla på lite hoppträning^^ Eftersom jag inte får rida själv får jag ju nöja mig med att kolla på andra..


Kommentarer
Postat av: Stili

Det är ju nu det roliga börjar... =)

2010-10-23 @ 12:50:39
URL: http://stilis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback