Höstlov!

Hej hej!

Jag bloggade faktiskt häromdagen men det inlägget försvann tydligen-.- Det har varit mycket på sista tiden så jag har inte riktigt haft tid!!
Nu jäklar är det höstlov och tiden i stallet som jag missade när jag gick på krykor ska tas igen:D
I onsdags red jag på världens bästa Gozan för första gången och det gick bra. Även fast jag inte riktigt kan använda vänsterskänkeln ordentligt;)
På tisdag ska jag träna första gången på väldigt länge. Det kommer nog gå sådär. Ska ta det lite lugnt!!
Min gråa finaste Gozan är bäst!!!!<3<3<3

Idag fick hon botolism spruta nästa gång ska hon ha sin sista samt mot hästinfluensa:)
Idag var det även Spökkväll nere på stäket, vi gick spökrunda runt polobanan typ,, jag skrek inte alls ;) Schhhhh!
I morgon har jag utsläpp och båda hästarna ska fixas och allt sånt. Det är så himmla härligt att vara tillbaka i stallet igen. Jag är såååå glad!!

På kvällen är det typ Halloween party hos Ebba och nej jag tänker inte klä ut mig;) Okej kanske en häxhatt eller nått men inte mer:P

Vi hörs. Kram

Kommentarer
Postat av: Stili

att klä ut sig är ju typ halva grejen ju?!!

2010-10-29 @ 21:50:41
URL: http://stilis.blogg.se/
Postat av: ebba

du måste klä ut dig! :P

2010-10-29 @ 23:38:26
URL: http://ebbalovisafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback