I'm happy!

Hej hej!

Idag har det varit en trevlig dag. Dagen började toppen;)
Jag var i stallet vid lunch tiden. Jag fixade lite påsar till Goz och mamma hade redan mockat.
Maja red ut på båda hästarna idag. Hon galoppera banvallen med Kakan och Gozan vet jag inte vart hon var ute och flängde! Kul hade dom i alla fall. Gozan fick gå premiär i skritten idag och det gick super bra!!
Båda skötte sig super idag.
Nästa vecka ska jag äntligen försöka rida lite.

Tack Nina och Maja som hjälper mig under den här tiden medans jag inte kan rida! Det betyder massor.
Det är bara att säga till när ni behöver hjälp sen.

Nu ska jag plugga lite och det ska jag gör i morgon också. I morgon har jag även en lektion klockan 14.00.

Kram ha en forsatt trevlig kväll!

 Min finaste Goz<3

 Den här kan jag bjuda på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback