Lördag + Söndag

Hann inte blogga igår.
Dagen började med morgonfodring. Alla hästar ute på nolltid. Sedan mockade jag åt Kakan och Gozan + mat.
Skrittade ut en sväng på Kakan och Maya kom och red banvallen på min lilla prinssesa.
Allt gick väldigt långsamt kändes det som samt så var jag väldigt trött.
Men allt gick bra. Kakans lilla mugg las om och sedan fick dom em mat. Sen hem och fixa sig till Halloween kväll. Mycket roligt!!

I morse trodde jag typ att jag skulle dö när klockan ringde även fast man fick sova en timme länge, men klockan ringde 8.00 liksom-.- Upp och hoppa kände mig som ett vrak!
Till stallet och mocka+foder. Gozan skos klockan 10.00 och det gick sååååå bra verkligen. Hon skötte sig super. Duktig Goz! Världens bästa hovslagare också som är sååå duktig<3:)
Kakan gick på promenad med pappa och Gozan fick gå i skritten medans jag fixade lite i stallet. Sedan åkte vi till Stockholms Ridsport, gossch vad mycket fina saker dom hade inne!! Måste åka dit någon dag.
Vi köpte iaf GRÖNA lunchpåsar eftersom någon har tagit mina påsar.. Jag har bara två kvar nu:S Någon påstjuv!!
Vidare hem och bara slappade en stund och jag höll typ på att somna och så vidare till stallet igen och hade lektion med Zara. Jag red lite också på Rose idag. Rolig liten ponny!!

Nu ska jag gå och duscha och sedan se på Gossip Girl som även är mitt favvo program för dom som inte visste det.

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Stili

Stockholms Ridsport har verkligen alldeles för mycket fint!!

Hittade bl.a. ett gryyymt snycggt kandar när jag var där sist. Baaaraaa 6000 kr... haha

Man vill ha typ allt!

2010-11-03 @ 23:21:51
URL: http://stilis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback