Ont ont!

Hej hej!

Idag har jag haft ont. Usch vad jag är trött på det här. Man jag får i alla fall vara med hästarna det är alltid något.
Idag var ju Maja ute med Gozan i skogen. Hon hade varit jätte duktig. Tack Snälla Maja för hjälpen!!!<3

Zara som red lektion för mig var också duktig:) Pappa red på Kakan och det hade väl gott mindre bra. Haha.

På tisdag ska jag och pappa förhoppningsvis åka och shoppa :) Pappa är alltid bra att shoppa med :P hehe!

Ja jag har inte så mkt att skriva om. Vi hörs!

Kram


Kommentarer
Postat av: Maja

Jag ska göra om din häst till fälttävlanshäst. Det kommer att gå jättebra! kul va?

2010-10-18 @ 09:47:07
URL: http://mysanhjartasthlm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback