Otur!

Hallu!

Okej, jag har inte orkat bloggat och jag har en anledning. Jag rammlade av i onsdags och fick åka till sjukhuset.
Inget brutet, så skönt. Men en rijäl streckning i beckenet upp i blygdbenet typ. Skit roligt. Så nu går jag på kryckor och har rätt ont. Jag orkar verkligen inte det här just nu. Vill bara att det ska bli bra igen.
Det är nu man verkligen inser att jag inte kan leva utan hästar. Jag håller ju på att bli galen redan nu. Jag kan inte tänka mig att inte rida på 2 veckor.. Jag är redan rastlös....

Så nu ska Nina hjälpa mig i veckan och rida min lilla grå. Idag ska hon longeras på eftermiddagen och Maja rider ut i morgon. Igår red världens bästa Anna<3

Jag vill liksom rida min häst själv, precis nu när vi kommit igång och vi som tänkt rida CR dressyren den 29 det gick ju åt skogen.. Vi väntar tills nästa termin.

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback