Sovmorgon!

God Morgon!

Vaknade för en stund sedan. Jag hade nog sovit längre om jag kunnat. Men jag hade så himmla ont så jag var tvungen att gå upp. Det var inte direkst igår jag sov till halv tio, hehe ;) Så det var riktigt skönt.

Igår Longerade Nina hästarna! Tack Nina. Dom fick gå över lite bommar. Båda två var super duktiga. Dom har blivit lite piggare nu när det är lite kallare.

Idag ska Maja rida ut på Gozan. Hon har ett krav på sig. Komma hem med hästen svettig!
Det är så trist att jag inte kan rida verkligen!
I morgon ska Nina rida första gången. Medans Maja är ute och rider ska jag ha lektion. Och så har jag två i morgon. Tycker det är kul för då får jag lite känsla i alla fall.

Det är så svårt för jag vet liksom inte riktigt vad jag ska skriva om just nu. Vad vill ni läsa om??


Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback