Stövlar!

Liksom allt annat i hästvärlden, är stövlar också en djungel. Igentligen klara man sig ju med ett par.
Jag har fyra par..
Det finns Dressyr, Hopp, Allround. Massa.  Märken, vad man vill ha för kvallité det är allt sånt.

Cavallo, Königs, Mountin Horse, Tread Stone, Hööks, Horze! Polo stövlar. Allt möjligt.

Mina första riktiga stövlar var ett par vanliga klumpiga Mountin Horse. High Rider II. Åå vad jag älskade dom, men sen när man började fatta lite mer så var dom inte så snygga längre.
Eller vänta jag hade köpt ett par hoppstövlar först från Tread Stone, men dom kunde jag inte ha. Haha.
Men efter ett tag kunde jag ha dom. Dom har jag ofta när jag väl hoppar.
Sedan fick jag ett par Cavallo, bruna. Jag ville inte alls ha bruna igentligen. Dom här har jag haft i ett par år och jag älskar dom verkligen. Jag har dom som träningsstövlar och dom är välanvända ;)
Mina senaste som jag inte alls haft länge är Königs. Tävlingsstövlar. Den har högre båge än träningsstövlarna och jag älskar dom också. Dom rider jag inte i lika ofta men dom är sköna dom med!

Vad har ni för stövlar??

           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback