Underbart!

God morgon alla läsare!

I natt har jag sovit hur bra som helst, kanske tack vare Dig:)

Gosh, igår började jag kolla på filmen Juno, (sjuk film i övrigt) den gick på fyran. Jag ville gärna kolla klart på den när jag liksom kollat på halva filmen. Då somnade jag självklart i pausen säkert.. Mycket tråkigt nu fick jag ju inte red på vad som hände men den lilla Juno. Aja, sånt gör mig väldigt arg när jag börjar kolla på en film och sen missar slutet. För en gång skull såg jag lite på Tv igår, som jag aldrig hinner göra annars. Jag såg på "så mycket bättre" jag tror det hette så. Jag trodde först att det skulle vara skit tråkigt men, jag tyckte faktiskt att det var bra. Man ville liksom sjunga med i låtarna och det var roligt att höra dom andras varsioner av Lasse Berhagens låtar.

Idag blir det till att plugga, inte lika roligt-.- Men det är sånt man får leva med. Ska ner till stallet vid halv två. Mamma har ledigt idag, nu när jag kan mocka och gör foder:) Skönt för henne i alla fall. Nä jag tycker faktiskt lite synd om henne som fått stått med två hästar nu, hon är inte riktigt van vid det och inte så snabb av sig :)
Men det får hon vara!

Nej nu ska jag börja plugga :D Wiiiiieee.

Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Felicias bloggkalas

vad hände med -? :p

2010-10-24 @ 16:22:37
URL: http://tvillingsyrran.blogg.se/
Postat av: Felicias bloggkalas

Ja, visst va "så mycket bättre" så mycket bättre än man förväntat sig? (nu var jag lite fyndig, hehe :p) Har skrivit klart min bokrecension nu (!) wiiiiee :D

Själv då? sitter du fortfarande fast i pluggträsket? ;) <3

2010-10-24 @ 19:39:22
URL: http://tvillingsyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback