Utmattad!

Hej hej!

Jag har mått blä.. Var hemma två dagar förra veckan inte likt mig. Tävlingshelgen vart inte som jag tänkt. Inte riktigt taggad som jag brukar vara. Det gick verkligen inte bra heller. Men det är sånt man får ta. Nu ska Gozan få komma ut snart. Idag var vi och träna på lejondal. Hon är så himmla duktig verkligen. Även om det är lite läskigt. Jag vill bara ut och tävla.. Men min tid kommer också snart hoppas jag. Nu ska vi åka regelbundet i alla fall till lejondal så hon får åka bort lite.
Jag är så glad över henne att jag inte kan beskriva det med ord även om det är sjukt mycket jobb som kommer ligga bakom det. Men vem har sagt att dressyr är enkelt?? Men det är sååå roligt verkligen!
Nu har jag massa insperation till en ny träningsvecka! Fun fun.

Vi hörs. Kommer bli lite känpt med bloggningen.. Men men,


Kommentarer
Postat av: Camille

Vacker bild!

2010-10-10 @ 22:50:36
URL: http://camillemathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback