Världens finaste!

För vill jag tacka Ebba för en sjukt fin header och allt vad hon har hittat på. Super duper fint verkligen!! Kolla in henner blogg här: http://ebbalovisafilippa.blogg.se

Idag var det dressyrträning för Anna och det var så roligt verkligen. Gozan var så dukig verkligen. Vi red över två bommar och hon hoppade lite över dom, så söt. Åå vad vi kämpar på.
Men jag fick verkligen trycket i henne idag. Sådan känsla verkligen. Duktig häst!
I morgon rider vi nog på det vi fick fram idag.

Kakan red jag på idag och vi gjorde två rena byten, ja dom har inte suttit förut. Fina galoppslutor och fina skolor. roligt att bara sitta och leka ibland. På torsdag får Gozan vila iaf. Då ska dom där hoppryttarna har KM och grejer ;)

Nu ska jag vara lite ohästig och läsa nya VR som låg på köksbordet när jag kom hem.

Jo våra halsar till våra horsewhere täcken hade kommit idag. Dom passade perfekt.

Jenny


Kommentarer
Postat av: Stili

Blev jätte bra med ny design! =)

2010-10-13 @ 07:42:16
URL: http://stilis.blogg.se/
Postat av: Liv

Vad fin headern blev o kul att det går så bra med stjärnan och ponnyn:)

Harmonie ska få ha markarbete idag och imorgon ska hon få hoppa bana;)



Skojj skojj, jobba upp hennes självförstoende lite mer. Hon rev ett hinder förra veckan o tappade lite självförtoende efter det. bara att jobba på.

2010-10-13 @ 13:30:41
URL: http://underbaraharmonie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback