Wow!

Halloj!

Ingen tid över till att blogg. Men allt känns bara på topp just nu! Förutom att jag gått och blivit jätte förkyld, men det överlever jag nog.
Det är ju hopptävlingar på stäket nu i helgen. Igår stod jag på framhoppningen. Det går så jäkla fort när det är hoppning. Alla skrattade typ när jag berättade att jag var dressyrryttare och lite långsamer än hoppryttarna;)
Men det var ändå rätt roligt att stå på framhoppningen. Nästa helg är det Km på fredagen, lokal på lördagen(jag ska tävla båda dagarna) och på söndagen ska jag med som hoppcoach (fråga mig inte hur jag hamnade där). Nejdå det ska bli roligt jag gör stand in för Mya:) Julia kommer var super duper duktig! En rikgit tävlingshelg nästa helg alltså :) Fun fun!

Idag ska båda hästarna longeras. Det får bli uppe på dressyrbanan. Jag kommer inte orka rida. Jag får vila upp lite inför veckans träningar och plugg!
Såhär ser mitt schema ut för nästa vecka!
Mån- Gozan och Kakan joggas. (Tror jag har lektion också)
Tis- Träning(Är så taggad!) Kakan- 17.00 Gozan- 19.00
Ons- Gozan. Forsatt på det vi gjorde på tränignen. Kakan ut i skogen.
Tors- Goz, lite jogg och Kakan trim!
Fre- Kakan KM. Goz longera.
Lör- Kakan tävla. Goz skogen.
Sön- Kakan vila och Goz vet jag inte.

Jag full rulle med andra ord ;)
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Svar. Hah :D

2010-10-05 @ 22:07:29
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback