Ännu en dag!

Hejsan! 

Idag började dagen 5.30 då var jag klar vaken! Skulle ändå gå upp 6.00 så jag cyklade till stallet. När jag cyklade under motorvägen så möter jag brandlukt och brandbilar då är det en stor vila som brunnit ner nere vid vattnet. Läskigt :S 

Jag släppte ut mina prinsessor och så fixad jag allt i stallet. Sedan red jag Kakan. Det åskade och jag var nog mer rädd för den än Kakan. Hon kändes så fin verkligen. Hon är så brunstig just nu så man måste vara bra vän med henne. Jag skulle hjälpt till som groom idag också men pga dåligt väder så kunde dem inte spela. Så det vart bara asado.. Så underbart gott! Mmmm... 
Efter att kollat lite polo osv så rörde jag mig tillbaka till stäket. Rida Gozan hade jag inte hunnit. Hennes ben är jätte fint och nu är vi back on track again. Det blir antaligen träning på tisdag. Ååå vad jag har lägntat. Det var så sjukt länge sedan vi tränade. 

I morgon är det skola igen och just nu är jag inte ett dugg taggad verkligen. Jag har två lektioner och mest av allt vill jag bara vara i stallet just nu. Men men. Jag ska kolla igenom spanskan som vi har tills i morgon. Det är väldigt enkelt så jag har inte lagt ner så mkt energi på det.

Hoppas ni har haft en bra dag. 

GodNatt 

<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback