Gozan <3

Då har ännu en dag gått. Idag är det tisdag. 

Dagen började vid halv nio och jag kände mig verkligen helt borta i morse. Sover så hårt på nätterna. Men jag är väldigt duktig som går och lägger mig i tid.

Idag har vi paddlat i skolan. Det var rätt kul och inte så svårt. Men jag hade liksom inte värdens ork att tag i. Hehe. 

Nu är jag helt slut efter den efterlängtade träning. Shit vad fin hon var idag. Helt underbart. Nu är vi taggade. Jag hade sådant jäkla adrenalin när jag red fram så jag var tvungen att skritta lite för att lugna ner mig. Annars undrar gozan vad jag håller på med. Aa shit vad roligt det var. 

Nej nu måste jag sova. 

Puss och Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback