Mycket som har hänt!

Hej!

Oj, jag har inte bloggat på 3 veckor. Det har hänt massor sedan dess! 
Gozan har gjort illa sig så vi har varit inne och sytt. Nu är stygnen borta och vi är på g snart. 
Alla hästar är hemma i stallet och jag jobbade klart på lövsta och dem vill att jag ska jobba extra där när jag kan. På helger och lov när jag inte tävlar och skolan inte krockar. Så underbart! 

Vad har hänt mer? Det har varit den årliga poloturneringen och det var så underbart roligt! Bra dag innan sjävla turnering med trevlig kväll och sedan härlig turnerings dag med underbara rysningar över kroppen när man såg Carro spela. Sedan polofest på kvällen det var sååå roligt verkligen. Jag är så glad över att jag fått komma med alla trevliga polomänniskor. Jag var väldigt trött dagen eftersom det var skola dagen efter men så värt det verkligen. 

Och det viktigaste bara är ju att skolan har börjat. Jag känner att jag trivs med det val jag gjort med program och skolan känns bra. Klassen är trevlig och alla är snälla. Det kommer nog bli 3 bar år. 

I morgon är det helg och sommaren är nu slut. Usch det känns så oerhört tråkigt. Den har varit underbar men jag har hunnit med hälften och jag vill bara att allt ska fortsätta i nuet. Men livet går vidare. 

Idag har Gozan i alla fall travat för första gången på 15 dagar hon höll sig på mattan. 
Nu gör vi en ny start här på bloggen. Så hoppas vi på en bra höst här fram över. 



Gozan på besök i foderkammaren! Tok häst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback