Underbart

Hejsan i fina vädret!

Vilket underbart väder det har varit idag. Det ska tyvärr inte hålla i sig enligt min kära mor. Efter en hel dag ute så har jag fått Bh/linne bränna.. Så snyggt verkligen! 

Idag har min dag beståt av dressyrhästar och polohästar. Vilken kombo?
Det började med utsläpp av alla 9 hästar, mocka boxar fixa mat allt sådant. Sedan red jag Gozan en stund. Jag kan verkligen inte fortsätta rida med bandaget nu. Hon blir tokig. Eller verkligen störd av det! Men hon var duktig och hon trodde att hon skulle tävla då det var handikappstävling hemma på gården. Det är bra träning! 

Sedan efter lite pyssel och fika bar det av till uddnäs där jag först skulle agera flagger men så vart det inte. Dem hade redan fixat det så då fick jag hjälpa Sandra och Amanda och grooma. Det är riktigt kul faktiskt. Jag älskar att hjälpa och när det är högt tempo. Det spelar ingen roll om det är polo, dressyrtävling eller hopptävling. Men det är så stor skillnad på grommandet det är klart! Polon är en helt annan känsla. Man blir så glad och är med hela tiden det är underbart. Galna och härliga människor!

Ikväll är det kräfor här hemma och jag ser verkligen inte fram i mot det. Jag är inte så förtjust i det. Räkor går dock hem. Jag försökte smita undan i år också. Men i år fick jag inte.. Hmm min kväll kommer bli så tråkig. HJÄLP mig någon ;) 

Vi får se vad morgondagen ger! 

Kram Jenny 



Ni trodde kanske inte att jag skulle lägga upp en sådan här bild.. Dressyrtanten Jenny! Men jag tror jag har blivit lite mer avslappnad. Iaf när det gäller andras hästar.. Hehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback