Dagens!

Hej hej!

Idag började dagen 6.00, fodrade 7.00. Vårat stall, sörgården och mellangården. Våra hästar var ute 8.00.
Gozan fick gå i skritten och sedan red mamma. Jag red efter på Gozan. I stora på kandar. Vi hade våra konflikter idag. Red inte så länge där inne. Jobbad mycket lösgörande i början och övergångar. Sen gick jag ner till skritt och red snögubben. Sen var jag sugen på lite mellantrav och himlans vad hon trava. Det vart mer ökad än mellan trav. Galoppen kändes helt ok. Hon var lite allmänt spänd idag men det gick bra.

Jag är såååå himla sugen på att tävla nu och ja jag vet det kommer. Men jag vill nuuuuuu!
Längtar så himla mycket till Anna träningarna börjar igen. Är så himla taggad. Kommer få massa skäll men det är jag van vid.

Nu när jag är duktig på att blogga och gör olika inlägg vill jag att ni ska kommentera. :)

Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback