Dålig på att skriva!

Hej hej!

ÅÅ vad jag är duktig på att blogga. Nej nu ska det blir skärpning. Orkar inte skriva allt som hänt, jäkligt roligt nyårsfirande blev det iaf  ;)

Idag red jag min duktiga pålle på stora hoppbanan. Hon har någon form av vila. Rider mkt ute och korta pass. Hon behöver lite vila tills träningarna börjar igen.
Hon är en riktig ute häst verkligen hon älskar att bli riden ute.

Jag tömkörde Kakan igår för första gången och hon fattade direkt. Sååå himla fin och duktig. Idag red mamma och det gick bra.
Jag har inte haft så mkt lektioner på ett tag nu, tycker det är lite tråkigt. Jag tycker det är väldigt roligt!
Bara säga till om just du vill rida ;P

Nu är jag så taggad tills Jeanna kommer i slutet av Januari och håller kurs. Det ska bli så himla roligt verkligen. I morgon ska jag tömköra Gozan för första gången det ska bli roligt och se om hon fattar grejen.

Jag hoppas att Tellan skickar bilderna som de tog idag när jag red så ni får se hur fin hon blivit samt att en annan tjej gör det, det var på Anna kursen hon fota.

Åå nu vill jag verkligen ut och tävla.

Vi hörs
Jenny

Kommentarer
Postat av: Linnéa

hej där barndomsvän! :) hur är det?

2011-01-05 @ 19:59:39
URL: http://typlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback