Fina hästar!

Idag var hästarna fina!

Red Kakan, hon var lite stel och inte speciellt loss i början men sedan vart hon mycket trevlig. Fina slutor och öppnor. Gjorde till och med byten utan att sparka mot skänkeln. Verkligen super glad! Och jag hade en bra känsla inte stress galopp. Lugn och fin verkligen. Red övningen som jag la ut igår och det kändes bättre och bättre.

Gozan gick i skritten som vanligt och i början var hon lite spänd men det gick bra. Och sedan slappnade hon av mer och mer. Det kändes riktigt bra i galoppen idag och jag red mest lösgörande lång och låg. Red snögubben och galoppade på volten.
Gozan fick inte gå så hårt.

Jag hoppar att rida markarbete i morgon. Equtarepeften kommer på onsdag så jag vill rida dressyr innan det.

Hur har eran dag varit?

Jenny


Kommentarer
Postat av: Ebba

seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg

2011-01-09 @ 19:20:06
URL: http://ebbalovisafilippa.blogg.se/
Postat av: Ellen - Satsande travtjej

fin häst

2011-01-14 @ 10:05:38
URL: http://resultoflove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback