Finaste!

Hej hej!

Idag red jag! Hade en bra känsla för att vara i stora ridhuset. Det känns sådär att vi ska vara där när Jeanna kommer, hon kommer vara jääääätte spänd säkert.

Jag red snögubbevolten och tempoväxlingar i galoppen samt skänkelvikning in och sedan ut. Hon var riktigt fin. Dock var dom lite pigga idag alla hästar. Mackan i vårat stall fick lite damp när ägaren red.
Jag var nöjd med Gozan i dag. Hon skötte sig fint och jag har ett helt annat tryck i henne nu än innan.
I morgon är det träning, lördag rida ut och söndag åker vi till Lejondal.

Kakan var också fin. Red lite snabbt på henne för vi hade dressyrsektionsmöte. Så jag fick vara riktigt snabba. Jag var även en sväng på Guro idag. Hämtade min damasker överdarag (kommer bild) och så köpte jag miniralere.

Inte hänt så mkt mera idag. Nu börjar jag faktiskt bli lite trött här. Nice då kanske man kan somna direkt när man släcker lampan.
I helgen kommer foderstatern upp här på bloggen hur dom ser ut och hur och varför jag har tänkt och gjort så. Nu ska jag läsa lite om foder.

God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback