Kämpa på ett å två!

Hej hej!

Idag gick det bra att rida faktiskt. Red lite med gramanen. Bara för att få henne lång och låg.
Man kan aldrig rida men den helt sträckt på henne, den behöver bara finnas där.
Hon kändes fin idag. Lite stel i höger och det kändes som att hon hade lite träningsvärk från igår. Det vart ett rätt intensivt och jobbigt pass igår.

Idag red jag mycket volter och lite förvänd öppna. I galoppen red jag henne utåtställd rätt mkt för att verkligen få tag på ytter bogen. Hade en rätt bra känsla i mellan åt. Sedan är det klart att det är mkt att jobba på!
Men det är bara roligt och nu längtar jag såååå himla mkt till Anna-träningarna börjar dom börjar på tisdag. :D

5-6 Februari kommer Jeanna till oss, då ska jag vara med och rida!

Hoppas ni haft en bra dag och själv var det första skoldagen för mig. Blä...



Finaste hjärtat! Var lite roliga nu och kommentera det jag skriver.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback